Freitag, 15. April 2011

Meine Schwester

Schwestern halten zusammen,
geben sich die Hand um sich aneinander fest zu halten,
um sich nicht zu verlieren.
Sie sind wie ein Glied, aus dem selben Eisen geschmiedet,
aber trotzdem verschieden.
Manchmal ein ungleiches Paar,
aber ein sich liebendes Paar.
Auf ewig miteinander verbunden,
auf ewig eins.


2006 Josephine

Das ist für dich mein liebes Schwesterchen...ich begleite dich wo immer du bist, was immer du machst, was immer du fühlst.....ich begleite dich wohin dein Weg dich auch bringt!

Ig ha di u fescht lieb!

1 Kommentar:

  1. Bi grad chli sprachlos über di schöne Wort vo dir. Eifach wunderschön. Mir geits genau glich. O we mir zum Teil sehr ungerschidlech si u nang nid geng gseh, simer glich mit nang verbunde.
    Egau wenn u wo du mi bruchsch, i bi geng für di da.
    Ha di o mega lieb.
    Muntsch dis Schwösterli

    AntwortenLöschen